مدیرکمیته امداد تفرش: طرح "ضیافت مهر" در تفرش اجرا شد

پایگاه خبری تفرش:

اطعام

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تفرش گفت: به همت یکی از خیران شهرستان تفرش ضیافت افطاری تعداد ۲۵۰ نفر از ایتام و خانواده های ایشان با حضور تعدادی از خیران برگزار و برای این ضیافت افطاری مبلغ ۲۰ میلیون ریال توسط این خیر هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، قاسم مقدم در این ضیافت که به مناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان از خداوند متعال می خواهیم تا روز احسان و نیکوکاری را برای ما محبوب و مسیر گناه را ناخوشایند کند زیرا آنچه که از گناه جمع آوری می شود، روزی گرفتار آتش آن می شود.

وی افزود: سنت توجه به ایتام و نیازمندان و دستگیری از مستمندان از سنت های دیرین است و خیران و دیگر اقشار جامعه پیش قراولان حرکت در این مسیر نیک منشانه هستند، ترویج فرهنگ انفاق و حمایت از ایتام از دیگر برنامه های این نهاد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است و با بهره گیری از معنویت این ماه وظیفه داریم به بندگان نیازمند خدا کمک کنیم و اطعام نیازمندان، سرکشی از خانواده های تحت حمایت و اهدای سبدهای غذائی از برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

مقدم با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در رهایی بخشی مستضعفان جامعه گفت: یکی از بزرگ ترین کارهای شایسته و معنوی، خدمت به بندگان خدا به ویژه افراد محروم و مستضعف است، خدمت به قشر محروم انسان را تا ملکوت بالا می برد، حضرت امام خمینی(ره) خدمت به مستضعفان را عبادتی بزرگ دانسته و می فرماید: در خدمتِ بندگان خدا و مستضعفان باشید و بیش تر از همه، طبقات ضعیف را ملاحظه کنید و این یک عبادت بزرگ است برای شما.

وی افزود: در واقع انسان باید با یکدلی و همدلی نخست خود را بسازد وسپس با ساختن جامعه خود بستر ظهور را فراهم کند، زندگی انسان زمانی لذّت بخش است که رنگ انسانی داشته باشد و روابط او با اجتماع بر پایه هم یاری و توجه به مستضعفان بنیان گذاری شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:کمیته امداد امام خمینی (ره) تفرش,پایگاه خبری تفرش,خبر تفرش, | 16:43 | نویسنده : میثم اله وردی |